3. juli 2012

Strøkent




Jeg gikk glipp av årets sommerfest på jobben og dermed også en utfordring som gikk på å ha "mest uttrykksfulle T-skjorte". Men jeg ble i hvert fall minnet på at jeg hadde noen T-shirt transfer ark liggende! Det er mange år siden sist jeg printet og strøk motiver på tekstiler - usikker på hvorfor, for det er jo både enkelt og gøy!

Resultatet av første runde med strykejernet ser dere over. Motivet er fra Lil Blue Boo, og jeg synes det ble kjempetøft på en enkel singlet i bomull. Perfekt for sommer og sol (som jeg håper dukker opp)!

Neste strykeprosjekt hos meg blir også fra Lil Blue Boo - motivet "Choose Joy" er allerede printet klart på transfer-papir (kan for eksempel kjøpes hos Panduro eller Biltema).


Last ned begge motivene her hos Lil Blue Boo (merk at du laster ned en zip-fil som du må pakke ut på maskinen din før du kan åpne motivene i pdf-format).

Ha en "strøken" sommer! ☺

.....

Chech out my new favourite summer tank top! I found these two lovely free printable iron-on transfer motives from Lil Blue Boo and had to give it a try. Fun, easy and sooo cool! ☺

Irene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...