13. juli 2012

Min form for geometri





Matematikk har aldri vært min "greie" - unntaket er geometriske mønster og former (ikke formler! ☺). Og selv om det er sommerferie tok jeg en liten "geometritime" i går og laget følgende:

GEOBALL fra Zü - en morsom konstruksjon til oppbevaring av småting. Mye enklere å lage enn det kan se ut til - må prøves!

HJERTEKONVOLUTT fra Zü - søtt brev og konvolutt i ett for en liten hjertelig hilsen til noen som fortjener det (blir en hjerteform når det åpnes). Også enkelt og fort gjort! Printes på papir, ikke kartong.

iPHONE DEKOR fra See that there. Jeg valgte meg en gul bikube-mønstret variant blant mange flotte mønster og gav min høyt skattede iPhone en sommerlig makeover ved hjelp av dette gjennomsiktige dekselet fra Panduro.

Fin fredag til dere!

.....

I'm not too fond of mathematics, but I love geometric shapes and patterns! And even though it's summer vacation, I took a "geometry lesson" yesterday and made some easy and uesful projects:

GEOBALL from Zü - fun paper construction for keeping small things in place. Easy to make - I recommend you give it a try!

HEART ENVELOPE from Zü - letter and envelope in one for someone special (folds out to the shape of a heart). Also easy to make!

iPHONE DECOR from See That ThereMy beloved iPhone got a summer makeover with one of many great iPhone decor patterns from See That There. (I used a transparent iPhone case bought in a norwegian hobby store. See That There recommends two versions of such cases available in the US).

Fine friday to you all!

Irene

2 kommentarer:

  1. Eg diggar ♥kort, så det er kjekt å få nokre utgåver som er litt annleis:)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...