5. feb. 2012

Billetthefte med ♥♥♥


Her er en artig liten sak for deg som vil gi det med litt (eller mye) ekstra! 


Et hefte med billetter (kuponger, gavesjekker) som du selv fyller ut med det du vil gi.


Noen eksempler:

Til kjæresten/den bedre halvdel - en romantisk middag, frokost på sengen, massasje, alenetid (spesielt aktuelt dersom dere har små barn). Kanskje gi ham eller henne siste ordet i en diskusjon?☺ Jeg kan komme på flere ting, men stopper her...

Til barna - for eksempel godsaker (hefte for is, brus, pølser på 17. mai?), aktiviteter sammen med mamma/pappa (baking, brettspill, kino, ?), ukepenger eller gaver i verdier (i stedet for kontanter).

Kun fantasien setter grenser for hva disse små heftene (10x5cm) kan brukes til!

Jeg har laget en pdf bestående av 10 billetter/kuponger på et A4 ark samt en side som inneholder alle instruksjoner du trenger for å lage heftet - klikk her for å laste ned eller printe filen direkte.

Benytt denne muligheten til å gi noen en ekstra personlig hilsen!

11 kommentarer:

  1. Denne ideen var super. Jeg er gjerne med!

    SvarSlett
  2. Fantastisk god ide! Kjenner på meg at jeg ønsker meg en slik. :)

    SvarSlett
  3. Flott ide! Jeg er gjerne med :)

    SvarSlett
  4. Super duper ide!! Blir gjerne med:-)
    Ønsker deg en flott kveld

    Klem

    SvarSlett
  5. Så artig! Denne kommer til å bli brukt :-).

    SvarSlett
  6. Jeg må bare fortelle deg at jeg liker siden din,
    og er begeistret for at du deler i vilden sky :)

    Men jeg har ikke fått til å skrive det ut,
    har havnet på en registreingsside hver gang,
    men jeg har kanskje litt tungt for det :)

    Prøver igjen :)

    Petrine hilsen med ønske om en god helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Petrine!

      Takk for hyggelige ord og for at du melder om problemer. Jeg vil gjerne hjelpe! :-) Hvor er det du havner på registreringsside? Jeg testet nedlastningslinken i innlegget nå. Filen kom opp som den skal, men da jeg trykket på "last ned"-ikonet fikk jeg opp et lite vindu med tilbud fra box.com om å registrere meg. Er det denne du mener? Dette lille vinduet kan du bare lukke ved å trykke på krysset oppe i høyre hjørne. Filen lastet ned fint til min maskin.

      Hvis du vil kan jeg sende deg pdf-filen på e-post. Bare send meg adressen din!

      Med ønske om en god helg til deg også. ☺

      Slett
  7. Denne var kjempesøt!! Legger meg til som følger, det var jo så mye fint å se på her :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig. Velkommen skal du være! :-)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...